Предоставено от Blogger.

Как да разбера Google PageRank на моя сайт, PR проверка

Какво е Google PageRank?

Google PageRank (PR) е начин за относително оценяване качеството на уеб сайт, блог или уеб страница в интернет пространството. Google PageRank се измерва по скалата от 0 до най-високата оценка 10. PageRank е кръстен на Larry Page един от основателите на Google. PageRank работи чрез преброяване на количеството и качеството на обратните линкове към страница за да се определи нейната приблизителна оценка и важност. Основното предположение е, че по-важните сайтове са склонни да получават повече линкове от други сайтове. Това не е единствения алгоритъм използван от търсачката, но това е първия, който Google използва и за това е най-популярен.
Онлайн инструментите за проверка на Google PageRank позволяват на уебмастърите да видят PR на техния уеб сайт или блог. В допълнение по желание уебмастърите могат да добавят предоставения HTML код от онлайн инструмента в уеб сайта или блога си за да покажат своя PageRank на посетителите.

Как да разбера моя Google PageRank?

Основният метод за намиране на PageRank на уеб страница е инсталирането на Google Toolbar. След инсталацията PageRank (PR) се показва, като малка зелена икона на лентата на Google Toolbar. Лентата за инструменти на Google може да бъде изтеглена за браузърите Internet Explorer или Mozilla Firefox.
В допълнение към Google Toolbar има много онлайн инструменти, които позволяват на уебмастърите да разберат PR на даден сайт само чрез въвеждане на URL на техните сайтове в онлайн формата. По желание след това администраторът на сайта може да постави малък HTML код в своята уеб страница за да покаже PageRank на своите посетители.

Използвайте онлайн формата за да проверите PR на вашия сайт. Добавете URL на сайта в полето и натиснете бутон „Check PageRank“.

Бърза проверка на Page Rank за вашия уеб сайт

Google page rank checking tool is powered by WebStudio55


Различен ли е PageRank на сайта и на отделните страници?

PageRank се определя за всяка конкретна уеб страница. Всяка страница на вашия сайт е вероятно да има различен PR. Обикновено началната страница на уеб сайта има най-висок PR, тъй като вероятно има най-много обратни линкове от други сайтове. Понякога PageRank на информативна и популярна статия на вътрешна страница от уеб сайт може да бъде по-висок от този на началната страница.

Как се изчислява PageRank?

PageRank се изчислява, както от броя така и от качеството на линковете сочещи към дадена уеб страница или документ. Колкото по висок е PR на обратните връзки сочещи към страницата и колкото по-малко изходящи линкове има в съдържанието, толкова по-висок е нейния PageRank.

Дали всеки външен линк допринася за по-висок PageRank?

PageRank може да се сравни с форма за гласуване. Всяка връзка към дадена уеб страница може да се приеме като вот за нея. Някои документи с по-висок PageRank се разглеждат от Google, като по-важни. На линковете от страници с висок PageRank се отдава по-голямо значение от Google – много по-голямо в някои случаи. Като цяло колкото повече входящи връзки, сочат към конкретен уеб сайт толкова е по-висок неговия PageRank.

Важно ли е да имаме висок PageRank?

Да защото PageRank е част от алгоритъма на Google, който определя къде ще се появи вашият уеб сайт или блог в резултатите от търсенето. Уеб страници с висок PR на конкурентни ключови думи често ще бъдат класирани по-високо в резултатите от търсенето, но PageRank е само един от десетките допринасящи фактори в алгоритъма на Google. PageRank (PR) не следва да се счита за най-важния фактор за класирането на уеб сайт в търсачката. Качественото съдържание и съответните линкове са от първостепенно значение за SEO оптимизацията, и PageRank със сигурност е важен фактор, който трябва да се вземе под внимание.


Категория:

0 коментара:

Публикуване на коментар

Ако статията Ви е харесала споделете я от бутона в ляво или напишете коментар, ние ще ви отговорим.

 

Чат

Хороскоп

Вицове


Вицове от http://bg.thefun.net/